Stättared 25/8

Igår var jag iväg hos VKKH och hoppade med mina fina långöron! Krok x2 i alla klasser.
 
Hubert gillar inte precis den platsen, i första msv tog tiden precis slut när han gick över mål. Och i andra hann han i mål med 3 fel, 2 av de var korrfel. 

Yrsa älskar verkligen den platsen, av alla sina starter i msv så är det enbart sina starter i Stättared hon gjort bra ifrån sig på! 1+0 i första msv, 6:e plats och sista pinnen som delades ut! <3 I andra omgången gick hon på 1+1, och precis utanför pinne. Hon var riktigt taggad, sprang på fint och sökte sig till hindrena under hela dagen!

Kodak är jag lite halvnöjd med, första lätten gick han på 2 (?) fel, ingen final. I andra fick han ett riktigt onödigt fel på första hindret, gick ändå till final och där gick han på 0 fel! Fick även jätte bra tips av en erfaren kaninhoppare hur jag skulle få honom att sluta äta gräs och nosa! Hon tycker även att han är ruskigt snygg, hon skulle egentligen köpt när han var mindre men det blev aldrig av :)

Zamina fick följa med och hoppa mini cup. 1+1 i första och 0+3 i andra. Resulterade i en trejde plats i cupen!



Hittade en bild på Yrsa, lite suddig men man ser vilken marginal hon har! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejj!!!

En liten tävling drar jag igång nu.
Skriv som kommentar att du är med. Sedan så ska du
skriva minst två inlägg där du presenterar och länkar till min blogg. ;) ♥

den som länkar mest och så, vinner.
vinnaren vinner;

3 inlägg där jag presenterar din blogg och
skriver bra saker om den, och 3 länkar till din blogg.
Jag kommer också att följa din blogg, och kolla på den minst
5-6 gånger i veckan.

men skriv typ inte i inlägget där du tipsar om mig;
"kolla http://hannaskaniner.blogg.se/ det är en snäll tjejs blogg som har fina kaniner." det är inte många som kollar in då. utan skriv mer. det är så, och till och med mer jag kommer att göra för dig som vinner.

du behöver inte ha en kanin blogg. du behöver inte äns ha en djur blogg. bara du har en blogg. ;)

LYCKA TILL!!! :D ;] ♥♥♥

Kram! ♥

2012-09-23 @ 19:34:33
URL: http://hannaskaniner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0