Mål för kaninerna i år

Hubert
Komma upp till i alla fall msv i både rak och krok, sen hade jag även tänkt att starta höjd och längd med honom.
Jag hoppas att han kommer upp till msv i rak innan Falsterbo, då jag föhoppningsvis ska dit!

Yrsa
Komma upp till svår i både rak och krok, msv höjderna klarar hon galant här hemma, så det kommer nog inte bli några problem med den höjden på tävlingarna sedan heller. Även Yrsa skulle jag gärna vilja få upp till msv i rak innan Falsterbo.

Kodak
Komma upp till svår i både rak och krok. Tror mycket på denna lilla killen, han har kapacitet till tusen! Även Kodak vill jag få upp till msv i rak innan Falsterbo.

Zamina
Vill mer än gärna att Zamina vågar hoppa lätt på tävlingar, och att hon kommer i mål. Hur många fel hon har spelar ingen roll alls, bara hon kommer i mål!

Detta är bara mål jag har, jag tänker inte pressa mina kaniner till att klassa upp sig fort. Det får ta den tid det behövs.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ses vi på lördag?? :)

2012-01-23 @ 18:03:01
URL: http://corallens.blogg.se/
Postat av: Sara

Gööött!! :D

2012-01-24 @ 09:32:30
URL: http://corallens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0