Gotland



Idag är första gången under denna veckan som kaninerna fått komma ut. Jag har varit borta måndag och tisdag så passade på att släppa ut dom i några timmar i det fina vädret idag. Alla fick komma ut, bäbisarna fick skutta omkring med mamma Yrsa i drygt en halvtimme - tre kvart och sen fick dom komma in. 
I morgon hinner dom inte heller komma ut för då ska jag iväg och övningsköra moppe, och sen på fredag så bär det av mot Gotland, årsstämma och tävling på söndag! Ska bli super roligt, var på Gotland i somras och det är verkligen jätte fint där! Det ska också bli roligt att närvara på ett årsmöte, första gången för mig. Jag ska bara ha med mig Truls och Kodak, känner att det är onödigt att ta med mig Hubert för han kommer säkert bli helt galen och få super mycket energi så han skulle nog inte ens komma i mål. Känns bättre att han stannar hemma då. Kodak kan ta den sista pinnen upp till msv, hoppas att han skärper sig och inte slarvriver!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0