Skuddarp 1/8

Har haft fullt upp den senaste veckan så bloggen har blivit lite lidande, äntligen har jag fått tid att sätta mig ner vid datorn och skriva ihop ett inlägg!
Var och tävlade förra veckan nere i Skåne. Hade med mig Truls, Disa och Conrad ( som "namnlös" antagligen får heta) i lätten. Krok stog på schemat.
 
Truls
Han gick lite sisådär på 1+0, väldigt okoncentrerad och loj. Fick ändå en pinne så nu är han jämn i sin klassning, 1 pinne kvar till msv i båda. Längtar tills han tar de sista pinnarna, ska bli roligt och se honom i medeln. Hoppas att hans långsamhet försvinner och att han kommer tycka att det är roligare med lite svårare hinder.

Disa
Lite virrig som vanligt men hon hoppade på bra! Vid tredje hindret stannade hon och la sig ner. Fick lite panik då jag trodde att hon skulle börja brunsta, jag vill inte ha en fem månaders bebis som brunstar! Som tur var käkade hon bara lite gräs men hon vill inte alls röra sig. Efter ett tag fick hon fart men tiden tog tyvärr slut när hon hade två hinder kvar.

Conrad
Kändes mycket bättre och mer framåt. Han tar i så sjukt mycket över vissa hinder, oftast är han 20 cm över haha. Han kom i mål med fem fel, var jättestolt över honom! Något slarvfel men det var ju hans andra tävling så jag är jättenöjd. Får se ifall han går på något fel mindre nästa vecka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0