Kaninernas klassning

Istället för att göra en alldeles lång text med massa med klassningar som blandar ihop sig med varandra så gör jag var kanin för sig, mycket enklare! Skriver med alla kaniner, dvs även de kaninerna som inte har klassat upp sig. Fast inte Astrid och de två inneboende, eftersom dem inte ens hoppat ännu :)

Flamencos Kodak "Kodak"
Rak: Medelsvår
Krok: Medelsvår
Höjd/längd: Ej startad

Milleniums Midtown Madness "Middi"
Rak: Medelsvår 1p
Krok: Medelsvår 1p
Höjd/längd: Ej elit, höjd 55 cm

Mellangårdens Echo Of a Master "Truls"
Rak: Medelsvår
Krok: Medelsvår
Höjd/längd: Ej startad

Commander Crowe "Conny"
Rak: Lätt 1p
Krok: Lätt 1p
Höjd/längd: För ung
 
Desert Orchid "Disa"
Rak: Lätt 1p
Krok: Lätt
Höjd/längd: För ung
 
Smirnoff Green Apple Bite "Yrsa"
Rak: Svår
Krok: Svår
Höjd/längd: 1p i varje, 65 cm resp. 160 cm
 
Sådär ja, nu vet ni har ni kommit ikapp mina kaniners klassningar, ifall ni inte redan har sett det på hemsidan då som jag har uppdaterat regelbundet medans jag inte har bloggat. 
 
Min söta tjockis Conny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0