"Harkorsning med temperament"

Måste försöka anmäla mig till tävlingen nästa onsdag, sista anmälningsdagen är på fredag så jag har ju ett tag till på mig. Hoppas verkligen att Hubert ta pinne på lördag, så att han kan starta i lätt nästa onsdag istället för lätt ny. Och att han snart kommer upp till msv, då får han börja kämpa och inte tänka lika mycket på att svänga ut utan koncentrera sig på att hoppa utan att riva. Det tror jag skulle vara nyttigt för honom, han tycker lätten är super enkel och slarvar då endel (oftast river han inte, han slarvar bara mellan hinderna).
Sen är han väl inne i någon sorts trotts ålder, som en tonåring som inte vill göra det jag vill ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0