Ingen hoppning

Som rubriken säger, så blev det tyvärr ingen hoppning med kaninerna idag... Badade i stort sett hela eftermiddagen, och kom hem för 1 timme sedan och då var det verkligen inte lönt att börja hoppträna. Så det blir av i morgon ;)

Ska försöka att anmäla mig till E Nuffe´s Cup så snart som möjligt, sista anmälningsdagen är på fredag så jag har i alla fall ett litet tag till på mig. Hade tänkt ta med mig Yrsa första dagen, hon får då bara latja runt lite i sele och uppleva lite roliga saker, det lär hon nog behöva! Annars så får Zamina och Hubert följa med, hoppas på att Hubert lyckas knipa hem i varje fall 1 pinne. Blir glad ifall Zamina lyckas komma igenom banan, haha.


Liten plutt Zamina, fin och högrest redan då ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0