Skitiga damer

Nu är alla burarna städade, eller ja någorlunda städade ^^ Jag har märkt att mina honor är riktiga skitgrisar, medans hanarna är hur prydliga som helst när det gäller att välja kisshörn. Zamina är den grisigaste, hon har aldrig en ren bur! Hon gräver och kraffsar något så otroligt, så tillslut är allt kiss och skit utblandat med spån och hö. Yrsa bryr sig inte om var hon kissar, hon kissar lite vad som helst.

Jag känner mig väldigt taggad inför tävlingen i morgon, längtar! Hoppas verkligen att Hubert tar sin första pinne. Och att Zamina kommer i mål. Och att hon klarar i alla fall ett hinder innan hon kommer i mål/tiden går ut.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Heja Hubert! :D Håller tummarna för honom och resten av dina fina långöron!

2011-08-16 @ 23:28:45
URL: http://pajaritoshk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0