Solen skiner, inga sura miner

Även fast jag knappt är ett dugg aktiv så sjunker inte besöksantalet för det! Tack alla som fortfarande kikar in även fast inte något nytt inlägg syns.

Idag hade jag tänkt att prova hoppa med Yrsa och Myosotis Palustris för första gången! Det kommer inte bli några höga hopp, runt 5-10 cm skulle jag tro. Ska även försöka lära dom lite lydnads träning, såsom stanna, gå osv. Självklart kommer det filmer och möjligtvis bilder från detta tillfälle!

Och ett litet svar till era alla läsare varför jag inte bloggar så mycket just nu, det är såhär är vädret ligger på topp (solen skiner och knappt några moln i sikte). Så vem har lust att sitta inne vid datorn då eller allra minst blogga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0