Tack för att ni ändå tittar in...

... även fast uppdateringen sugit! Nästan 2 veckor utan uppdatering, det är illa det... Tack världens bästa Cecilia för att du påminde mig om min urusla uppdatering!

Kan ju börja att berätta resultatet från tävlingen i Klippan, tävlingen som var för ett bra tag sedan. Hubert fick ett litet ynka slarvfel i grunden, han vände och rev ner nedersta bommen på det hindret han redan hade hoppat, surt nog... I finalen sprang han på snabbt, och där blev det totalt 0 fel! Han var så jätte nära att gå dubbelnolla, och ta sin första pinne i rak (han första pinne överhuvudtaget!).
Zamina, ja hon försökte väl i alla fall... Hon hoppade 2 hinder under hela den tävlingen, 1 på framhoppningen och 1 på banan. Tiden gick ut efter 2 hinder (varav 1 jag lyfte). Så nu på lördag ska hon få hoppa mini, det tycker hon är mycket roligare!
Sen flyttade även lilla Bentley till sin nya ägare, och han har det jätte bra där!

Nästa tävling blir då som sagt nästa lördag, på samma ställe som E Nuffe´s Cup höll hus. Där blir det rak mini för Zamina, rak lätt för Hubert och Yrsa! Lilla Yrsa ska få debba då, igår blev hon ju 4 månader <3 Sista chansen för Hubert att ta sin första rak pinne i hemma klubben innan kroken drar igång.

Blogg.se funkar inte redigt för mig just nu, så ni får ingen signatur eller någon bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0