Resultat

Fick tyvärr inte med någon pinne hem igår, men jag är lika nöjd ändå!

Hubert kom inte i mål i första lätten, tiden gick ut precis vid sista hindret. Kodak kom inte heller i mål. Men i stort sätt hälften av alla deltagande i första lätten kom inte i mål. Yrsa var den enda av mina som kom i mål, genom att gå på 5 fel!

Först ut i andra lätten var Kodak, som gick på 1 litet fel. Det var enbart parkbänken han rev, han tyckte att den såg en aning konstig ut. Hubert gick också på ett fel, han rev blomman som jag nu har kommit underfunn med att det är hans så kallade "hat hinder", särkilt när det är platt på mitten. Men så visade det sig att dett var feluppsatt, så jag fick hoppa om det, men även då rev han det.
Yrsa chockade mig allra mest genom att även hon gå på 1 fel, bäst hitills! Första hindret bromsade jag in henne lite för tidigt, så det blev en liten krasch. Men annars hoppade hon superfint, hon var högt över hinderna och hoppade i princip som hon gör hemma! Äntligen, det känns jätte skönt att det äntligen har släppt!

Nästa tävling blir i Januari, är supertaggad! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att det börja lossna lite för er! :D Jag kommer också på tävlingen i januari, så då ses vi!

2011-12-31 @ 00:13:37
URL: http://corallens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0