Borde börja leta smeknamn, helt klart

Idag har jag knappt gjort någonting, det har regnat hela dagen och allt regn gjorde mig väldigt deprimerad. Men nu i eftermiddags så gick jag ut och släppte ut kaninerna en och en i laugården. Passade även på att klippa allas klor förutom Huberts klor och Yrsas framklor ;) Hubert och Yrsa gillar verkligen inte att bli klippta.

Imorgon skulle det nog regna en del, men inte lita mycket! Då lär det nog bli att alla kaninerna får komma ut i hagarna en stund.

Nästa vecka hade jag tänkt att börja selträna Yrsa och min lilla egen uppfödda sak, måste komma på ett smeknamn till henne ^^ Kallar henne ingenting änsålänge, ett litet smeknamn är hon allt värd ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0