Hemma

Äntligen hemma från Danmark, även fast jag kom hem i lördags. Och snart sticker jag iväg på ridläger, så då hörs vi inte förens på torsdag!

Igår var jag i alla fall på tävling i Boarp hos Skånes KH, lilla Hubert blev den enda som fick följa med ^^ Det gick faktiskt väldigt bra!
Först var det rak, i grunden så blev det mycket virr och totalt 2 fel. Ett hinder nosade han på så det ramlade ner en bom, och det sista långa hindret rev han sista bommen på. Men det räckte ändå till final! I finalen chockade han nog i stort sett alla, han svängde ut framför dom två första hindrerna men sen sprang han på som sjutton och det blev totalt 0 fel!
Sen var det krok, virrig var han verkligen, och det blev 1 fel i grunden. Lika så i finalen blev det 1 fel.

Tyvärr räckte det inte till någon pinne, men i krok kom han två placeringar efter pinne, så jag kan inte annat än att vara super nöjd med honom! :)


Hubert i full fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0