Selträning

Har inte berättat att jag har på börjat selträningen på både Yrsa och Smeknamnslösa saken (Myosotis Palustris), och dom är riktigt duktiga! Har även provat att löshoppa dom på 2 hinder som fanns i hagen som låg på ca 5-10 cm. Yrsa nosade först lite på bommen, och sen helt plötsligt hade hon hoppat över bommen! :D En liten lätt lärd flicka har jag <3 Smeknamnalösa saken fattade inte redigt att man skulle hoppa över, så jag fick hjälpa honom lite på traven.

Idag så hoppade jag även Zamina lite, bara på tre hinder ^^ Hoppade maxat lätt med henne, inte det enklaste. Hon var tjurig något så enormt och ville knappt röra sig, men hon klarade efter ett tag hela lillebron, det var duktigt för att vara henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0