Uppdaterad hemsida!

Nu har hemsidan fått nytt utseende och en rejäl uppdatering, det behövdes verkligen! :D Har lust att ändra bloggens utseende också, men det får bli en annan gång. Snart ska jag släppa ut några kaniner i hagarna, även fast dom nog bara kommer ligga och sova hela tiden.

Har tittat runt lite på Skhrf´s säljes forum, och jag smälter totalt när jag ser varje liten bebis som är tillsalu just nu! Mamma har sagt att ifall jag hittar någon kaninunge efter bra föräldrar framåt hösten eller så, så kan jag få köpa den isf :o Allvarligt, och jag har inte tjatat eller frågat ens, det är hon som kom med förslaget. En hane vill jag mer än gärna ha, och svart hade varit super fint! Bara inte vit blåögd, det är jag lite trött på, haha ^^


En liten galen mini Hubert, 3 månader eller något sånt? Ylva som fotat ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0