Bättre väder på G!

Det ser i alla fall ut att bli bättre väder än vad jag först trodde denna veckan, igentligen skulle det spöregnat i morgon men nu verkar det som att de inte ska göra det ^^ Utanför lyser en nästan molnfri himmel, men längre bort kan jag skymt några svarta moln.
I morgon ska jag iväg och hoppträna lite med hästarna, och inte kaninerna ^^ En liten träning innan tränings-tävlingen på onsdag kväll, ska bli super spännande! Känns nästan som att det kommer bli mera häst tävlingar än kaninhoppnings tävlingar denna sommaren, klubben arangerar ju bara en tävling i juli och då är jag tyvärr bortrest. Får väl se ifall det finns någon tävling hos grannklubbarna som jag kan åka till, vill ju i alla fall få upp Hubert till msv i någon av grenarna nu i sommar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0