Cash Crazy

Förlåt för att jag aldrig hann med att blogga igår, klippe gräs i stort sett hela dagen ^^
I vilket fall som helst så hoppade jag aldrig med kaninerna i onsdags, kom hem vid 22.00 så då var det redan för sent. Men igår kväll passade jag på att hoppa lite med Hubert, innan alla knotten kom ;) Hann inte med att hoppa med Busan, knotten invaderade både mig och kaninerna.
Det gick jätte bra att hoppa Hubert, mycket bättre än vad det har gjort på länge! Han svängde knappt ut någon gång, annars brukar han få för sig att göra det efter varje hinder... Och han hade ett mycket lugnare tempo, han sprang inte som en galning! Han rev nog totalt två gånger, och det var när jag hade höjt ett rättuppstående! :D
Tack Ylva för att jag fick köpa en riktigt duktig liten herre, och tack för alla tipsen jag har fått av dig! ♥♥♥

Någon fotograf och filmare hittade jag faktiskt, min lillebror fick det bli ^^ Han är inte den bästa på att fota, haha ;)








Detta hinder rev han två gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0