Denmark

Nu är jag insmord med solkräm från topp till tå, och är redo att cykla ner och vända på höet som är kvar en sista gång innan vi tar in det ikväll! Igår tog jag in lite mer än hälften, av det som var tort. Idag ska resten in, för i morgon bär det iväg till Danmark och legoland! Kommer hem natten till söndagen, sen blir det att stiga upp tidigt på söndags morgonen och åka iväg och tävla hos Skånes KH. Jag kommer nog vara lagom död, haha ^^

Så idag blir det packning, rastning av alla kaninerna, städning av burarna, bad (för mig) och måste även få väck kiss fläckarna Zamina fått på sin päls, haha :D Sen lite packning inför tävlingen så att jag slipper stressa på söndag.
Sen har även Zamina blivit skendräktig, och är brunstar som en tok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0