Ingen bloggning på duper länge

Sorry att jag inte har bloggat på duper länge, men när vädret är skönt kan man inte sitta inne framför datorn.

Det hade visst gått jätte bra för Huberts ena syrra Jackpot (Stoja) idag på tävlingen i Uppsala, även hon är en virpanna som Hubert ^^ Om det nu gick så bra för henne så borde det ju gå jätte bra för Hubert med på söndag, jag håller tummarna för att lill killen ska komma hem med i alla fall 1 pinne! :) Hade jätte gärna velat att han hade klassat upp sig till msv i rak till Falsterbo HS, men det känns lite kört just nu.

Alla bilder som jag har lovat er ska komma upp duper länge kommer i alla fall upp i morgon, kameran som har minnes kortet ligger visst där nere och lilla lata jag orkar inte gå ner och hämta det, hehe ^^


En bild på små bebisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0