Inte mycket mer än så

Vid halv tio kom min kompis och hämtade mig, sen var jag hos henne till halv två. Sen åkte vi och tränade lite hoppning med ridskolehästarna innan tränings-tävlingen i morgon. Var hemma vid kl 6 ungefär, och då släppte jag ut lite kaniner i hagarna ;) Har även hunnit med att städa Zamina och ungarnas bur, medans jag gjorde det så fick dom skutta runt lite på golvet.
Hade tänkt och hoppträna lite med Hubert och Busan i morgon, ifall vädret nu tillåter det ^^ Kan inte lova att det kommer upp bilder då det säkerligen inte finns någon i famlijen som vill fota, men en film ska jag väl försöka att få upp på vardera kanin ;)

Och på lördag så åker jag och hämtar en till liten tjej, Smirnoff Green Apple Bite heter hon. Född samma dag som mina kaninungar, 27 april. Hon kommer att få heta Yrsa, velade lite mellan Yrsa och Idra men tillslut så fick det bli Yrsa ♥ Världens sötaste tjej ser hon ut att bli!


© Foto av Olivia, Boltens Hoppkaniner


Kommentarer
Postat av: Sara Tyngel

Nej men Gud vilken liten gullunge!!! Va kul att du ska få en kanin till! :D jag får förhoppningsvis också hem en unge i augusti :D jag har fått besked att jag får köpa en hane, men jag vet inte vilken det blir än för hon vet inte könen. Men de blir från kullen mellan Regnbågens Gt Ch Cherie och Major Flip :) du kan se annonsen på forumet :) Jag hoppas på att någon av madagaskarna är en hane, vill ha nån kanin i en annan färg än svart o vit ;)

2011-06-22 @ 10:20:58
URL: http://corallens.blogg.se/
Postat av: Vilma

Visst är hon, världens finaste! Gud vad roligt, ska kika direkt! :D

2011-06-22 @ 13:17:22
URL: http://conejoshk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0