Rubrik torka

Idag skiner solen och det finns knappt något moln på himlen, likadant väder var det igår! Jätte skönt, hoppas att det håller i sig ett långt tag till så att man kan börja bada snart ;)

Igår kväll efteranmälde jag mig även till Fårets dag den 3 juli hos Skånes KH, egentligen hade jag också tänkt att åka iväg till en tävling den 2 juli hos Smålands KH, men då är jag tyvärr fortfarande i Danmark... Kommer hem kvällen/natten till söndag, så jag lär antagligen vara död då ^^ Hubert är den enda som får följa med, han ska hoppa krok och rak lätt :) Hoppas att jag kommer hem med 2 pinnar, han har faktiskt blivit mycket bättre på senaste tiden! Sen har jag faktiskt ingen tävling inplanerad förens den 13-14 augusti hos Smålands KH, får se ifall det dyker upp någon som passar nu i juli.

Nu ska jag titta på ett TV program, sen ska jag ut och slå ännu mer hö! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0