Skulle det inte vara bättre väder på G?

För ett tag sedan öste regnet ner, men nu ser det ut att vara uppehåll. Får se ifall jag släpar ut hindrerna och bygger ihop en liten bana senare, det beror på ifall det ser ut att regna mera ^^ 
Hubert berhöver jag träna på att han ska springa framåt och inte ut efter varje hinder, en liten virrapa vill jag helst inte ha ;) Men det börjar att gå framåt! Något jag är väldigt fascinerad över är att han på träningarna här hemma nästan aldrig river, i sånna fall är det ifall man länger lite. Men knappt på höjden, lilla pojken min ♥
Busan får jag se till så att han inte kryper under hindrerna, det gör han bara när han blir väldigt lat som tur är. Förra träningspasset hoppade han nästan lika högt och långt som Hubert, han kan när han vill ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0