Solsken, eller inte...

Nu har det regnat största delen av dagen, men för en liten stund sprack det upp och en stor blå himmel och en stor fin sol kom fram. Men nu är det visst borta, regnmolnen börjar att ta över igen ^^ Det ska även regna i stort sett hela veckan, jag som hade tänkt börjat att slå höet till kaninerna innan midsommar, men nu var det visst förstört.
Just nu skuttar en glad hare runt i mitt rum och käkar på papperslappar som råkar ligga på golvet, oups... Hoppas innerligt att han inte ska skvätta ner hela mitt rum med kanin-kiss, men sån tur känns det inte som att jag har. Busan skuttar runt ute i laudgården. Kaninungarna och deras tjockis till mamma ska snart också få komma ut.
I veckan får jag försöka att få in någon hoppträningmed kaninerna, en dag när det inte regnar. Jag får önska mig själv ett stort lycka till ;)


En liten pussglad unge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0