Varmt och skönt!

Nu skuttar Zamina och Hubert runt i varsin hage. Om ca en vecka hade jag tänkt att börja banta ner Zamina, hon behöver bli av med sin stooora mamma mage ^^ Hade tänkt att debutera med henne den 13-14 augusti här nere i Småland. Då har hon förhoppningsvis blivit av med sin stora mage. Den 24 augusti kanske jag debbar med Yrsa, ifall hon har lärt sig att hoppa bra tills dess. Två dagar innnan den 24 är hon 4 månader, passar perfekt!

Kollade även könen på kaninungarna idag, då jag varit lite osäker på om hanen verkligen var en hane. Det visade sig visst att han inte var någon hane, utan en hona. Så nu har jag två honor som letar nya hem! :) Kan ju tillägga att dom blev 8 veckor i onsdags, så dom är redo att hitta nya hem.


Vilka sömniga kaniner jag har, eller varma heter det nog!

Kommentarer
Postat av: Emma, Sara & Emelie - 3 Fotoryttare

Aww, vad sött!

2011-08-04 @ 10:00:09
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0