Hur mina kaniner är klassade

Fick en kommentar för några dagar sedan från Emma på Fotoryttarnas, hon undrade ifallj jag inte kunde göra ett inlägg med hur mina kaniner är klassade. Och visst kan jag det!

Hubert
Rak: Lätt
Krok: Lätt
Höjd: För ung
Höjd: För ung

Zamina
Rak: Mini
Krok: Mini
Höjd: Ej startad
Längd: Ej startad

Yrsa
Rak: Lätt
Krok: Lätt
Höjd: För ung
Längd: För ung

Kodak
Rak: Lätt (ej startad)
Krok: Lätt (ej startad)
Höjd: För ung
Längd: För ung

Det är väl inte så mycket att hurra över, ingen av kaninerna har pinne. Hubert har dock varit nära att ta pinne ett antal gånger, och Yrsa har änsålänge bara hunnit göra en start. 
Och ni ska inte tro att jag har glömt lilla gamla Busan, men han lever nu som en glad pensionär.

Kommentarer
Postat av: Sara

Någon av dina kaniner borde ta pinne nu i vinter, nu har du ju tre grymma lättkaniner!

Ska kolla efter era namn på forumet ;)

2011-10-02 @ 12:48:31
URL: http://corallens.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: haha ja veet, e så sjukt seg me att ta tag i saker ;) orkar lixom inte leta upp sladden, koppla den i datorn o lista ut hur ja ska få över filmen ;) men de kommer, nångång ;)

2011-10-03 @ 12:05:57
URL: http://corallens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0