Svar på kommentarerna!

Sara:
Kuuul! Det blir ingen tävling på ett tag för mig, tänker att ja väntar tills Teo är redo för debut. Han har hoppat än gång hittils, och var superduktig! Men det är ju en bit kvar tills han klarar att hoppa en krok lätt ;)
-
Jaa! Okej, men då ses vi säkerligen snart igen! :D
-

Ida Lövgren - Kaninkompis:
kul! Debut i Västerås? :D Hur gammal är kodak? :)
-
Hihi, nä inte så långt upp. Nere i Småland ;) Han är 5 månader gammal den 3 oktober. :D

------
Idag drar jag iväg till Ullared och storhandlar (har studiedag)! Förhoppningsvis följer något kaninrelaterat med hem, hade tänkt att köpa flerompostgaller så att jag får två hagar till, dår blir det att jag har fyra st hagar! Ifall dom är riktigt billiga, så fixar jag hagar till alla kaninerna. :D


Yrsa för någon dag sedan.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Tack!

Jo, jag brukar se dig i resultatlistorna då och då också, lite roligt att man kan hålla koll på människor man aldrig träffat ^^

2011-09-28 @ 21:33:39
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Jo, det är ju det :D

Skulle vara kul med ett inlägg om hur dina kaniner är klassade just nu :)

2011-09-29 @ 16:52:11
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0