Resultat

Igår var det tävling i Anderstorp, en lång dag men även en väldigt lyckad dag!

Först ut var Kodak, han var hoppade faktiskt mycket bättre än vad han gjorde förra gången, även fast det blev ett fel mer. Vi missförstod varandra vid ett hinder, han trodde att han skulle hoppa och jag skulle korrigera honom. Annars var det två andra felen han fick slarvfel! 2+1 blev det totalt.

Yrsa var min andra kanin, hade inte särkilt stor förhoppningar då hon alltid slarvar i grunden. Konstigt nog var hon supertaggad, dubbelnolla och en tredje plats! Även första pinnen ♥

Sedan var det Hubert, han hade jag allra mest förhoppningar på i och med att han gått så bra på det senaste tävlingarna. Under både framhoppningarna visste jag inte var det var med honom, han hoppade inte ett enda hinder. Väl inne på banan taggade han dock till, 1+1 blev det och jag var 100% säker på att det inte blev pinne för oss. Men så fel jag hade, en nionde plats och näst sista pinnen som delades ut! Tredje pinnen på raken! Så nu har han 1p i rak och 2p i krok, en till sedan msv ♥

Kommentarer
Postat av: Cecilia

HEJA ALLA FINA KANINER! ;D ♥♥♥

2012-02-26 @ 15:21:03
URL: http://thesedays.webblogg.se/
Postat av: Sara

Grattis!! De börjar verkligen gå bra för er nu, jättekul att se!! :D

2012-02-26 @ 15:45:42
URL: http://corallens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0