Taggad till tusen!



Fina Bentley ur min Latinska blommor kull, riktigt maffig har han blivit!

I morgon är det tävling för mig och mina tre små niner. Hoppas, hoppas och hoppas att Hubert går lika bra som han har gått de senaste två tävlingarna, om han tar pinne i morgon har han bara en kvar till msv! ♥ Hoppas att Kodak är på hopphumör, och att Yrsa i alla fall försöker att inte slarva i grunden, ett moment hon är expert på!
Det är 51 startande i lätten, drygt men ändå roligt att det blir såpass många pinnar som får delas ut. Så då har förhoppningsvis alla mina kaniner i alla fall en liiiiiten chans!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till! :D

2012-02-25 @ 20:35:35
URL: http://himlenshk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0