Resultat 6 Juni & 16 Juni

6 Juni
Vi var i Anderstorp när de hade sin marknad, massa folk och ljud gjorde att i stort sätt alla kaniner inte gick så bra. Fick inte med mig någon pinne hem men är sjukt nöjd över att kaninerna presterade så bra som de gjorde i den dånande musiken!

Hubert - Han hoppade krok msv, i första omgången gick han på 8+2 (de mesta felen i grunden var korrigeringar) och i andra skuttade han iväg och tog fel väg i grunden. 
Yrsa - Hoppade också krok msv, hon gick på 5+2 och på 3+2. Det var mest slarvfel, och som Hubert fick hon en hel del korrigeringar i första omgången.
Kodak - Startade krok lätt, han gick på 3 fel och kom inte imål i grunden, han tyckte det luktade fööör gott... I andra omgången gick han på 3+2.


16 Juni
Igår var jag i Tollarp på Breeders och hoppade rak lätt med alla mina duktiga kaniner! Det är idag också men då kan inte jag så det fick bli en dag istället.

Hubert - Nollade grunden, han var en aning virrig men det gick hyfsat snabbt. I finalen fick nog alla en chock, han totalt rusade egenom banan på 8 sekunder! Ett litet pet fick han med sig på halloween hindret, men det räckte ändå till en 8:e placering och hans andra rak lätt pinne!
Yrsa - Hoppade jättefint, gick på 1+0 (pet i vattengraven som hon aldrig sett innan) kom 6:a och fick sin första rak lätt pinne!
Kodak - Måste ändå vara den jag är allra stoltast över! Han gick på 1+1, båda gångerna tyckte han det var väldigt skönt att svalka fötterna i vattengraven, haha! Han nosade knappt alls, i finalen sprang han på jättefint och hade höga och luftiga hopp över alla hinderna! Räckte inte till pinne, men jag är så sjukt stolt över honom!


Kodak i Anderstorp.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Congratz! ;)



Så fin Kodak är i kroppen! o

2012-06-20 @ 20:22:21
URL: http://svartkanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0